love it

Pic; Gammal bild som är tagen av självtutl.

ÅH! Det är snö, det är nio dagar kvar till julafton och det är tre skoldagar kvar till jullov. Även fast jag nu kommit hem helt vit på huvudet och genomfrusen från topp till tå så älskar jag det här. Det är så mysigt. Hihi.

Det har verkligen snöat hela dagen idag och jag ville egentligen fota när jag kom hem, men det går ju inte nu. Vill inte blöta ner min lilla älskling, höhöhö. Så jag har tagit på mig myskläder och bäddat ner mig i sängen, så skönt! Ska bara vänta tills det börjar mörkna ute så ska jag tända ljus också. Det låter braaaa, nu ska jag lyssna på lite skön musik och kanske somna, har vart så trött idag. Eller jag är så trött idag. Hela tiden. Behöver lov!!! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Använd ett paraply :D

2009-12-15 @ 17:18:12
URL: http://haannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0