lite shopping


Fem stycken ringar! Sätter dock ihop dem tre små ringarna till en, blir snyggt. H&M.

Ett grovt armband. Snyggt tycker jag. H&M herr.

Ett par geekbrillor. 79kr, var ju tvungen. H&M herr.

En såndär bus... Ne, jag vet inte vad dem heter. Vi säger BH. Lindex.


Tunika med snygga axlar. Lindex.

Det var det jag fick med mig hem idag, ganska tråkiga kläder nu faktiskt. Men fick ju hem H&M katalogen för några dagar sen och det ser lovande ut! Bara att hålla ut. Ska nog till stan imorgon igen dock, skulle köpa strumpbyxor innan vi åkte hem. Men det började brinna i "gallerian" så vi fick inte gå in. Menmen. Juste, fick med mig låtsastatueringar också, haha. Resulterade i detta;

Kommentarer
Postat av: josefine

grrrmjaou! haha tatueringen var ju snygg juh, måste prova mina :D hahah !

2009-12-30 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0