kameleonter

Pic; Jag

Hej bloggen. Kom precis hem, har vart på stan en sväng. Det är alldeles vitt ute, ser ut som ett tunnt snötäcke, dock är det bara frost. Frost frost frost, fult ord. Måste i alla fall ha fått något hårt i huvudet när jag var påväg hem, gick med jackan uppknäppt trots den oehörda kylan.

Nu sitter jag och äter på godiset som ligger i påsen på bilden. Såna där godisar man åt efter man hade badat i badhuset när man var liten. Kameleonter. Sjukt goda, meeeen eftersmaken smakar hårfärg. Tur att jag har lite choklad också, mums. Snart ska jag dock äta tacospaj, med nachochips i. Har vart sugen på det hela dagen och sen kommer mamma och säger att vi ska äta det. Wowawiwa.

Jag fick med mig en tröja hem från stan, så ska fota den och sen får ni se. Kommer snart, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

VARFÖR SKA ALLA SUKTA MIG FÖR?! Tacospaj och godis, faan vad gott! :D

2009-12-03 @ 17:26:15
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0