julklappar

Okej, lovade ju att visa mina julklappar. Men det blev sämst foton och jag orkar verkligen inte ta om dem. Så jag säger dem istället - Vibrerande mascara, puder, rouge, ögonskugge pensel, handkräm, ansiktskräm, nagelbandsförstärkare, nagelfil med fyra steg, fransk manikyr + blingbling till naglarna, nagellacksblåsare, armband, tunika, Christina Aguilera parfymen + body lotion och duschgel, smörgåsgrill(tack farmor!), pengar, presentkort på H&M, presentkort på bion, pälsväska, lösögonfransar, sockor, kamerastativ och två par mysdräkter á la storbloggarna. Hehe. Tror det var allt och jag blev jätteglad för allting :) Typ såhär glad;


Jag gav ju också iväg julklappar. Dock bara till familjen och det var vinglas till mamma, ljus + ljuslykta till pappa och Angelica, Raklödder med något skyddande grejs till Thomas, t-shirt till min storebror Fredrik, bodyspray till Oskar och en mysig nallebjörn till min lillebror Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0